18 Aralık 2016 Pazar

Aziz Milletim,

Aziz Milletim,
Büyük TÜRKİYE Platformu olarak Ankara İstanbul ve İzmir toplantılarını yaptık.
14 Mayıs 2016'da İzmir toplantısında alınan karar gereği Büyük Türkiye Partisi'ni (Büyük Parti) 6/6/2016'da kurduk.
Ülkemiz bu süreçte ekonomik sosyal ve siyasal alanda sıkıntılar ve bir darbe teşebbüsü yaşadı.Terör tırmandı.
Vatandaş korkudan adım atamaz hale geldi.
Partimizin seçimlere girmesi için teşkilatlanmak zorundayız.
Bu konularda nedense başarılı olamadık.
Geçmişte Yolsuzlukla Mücadele Derneğini kurmam Ahtapotun Kolları ve Kurtlar Medyası kitaplarını yazmam bazı kişi ve odakları ürküttü.
Bu kimliklerin partinin önünde engel olduğunu üzülerek yaşadım.Partimin önünü açmak için Genel Başkanlıktan istifa ediyorum.İstifamı pazartesi günü Yargıtay Cumhuriyet Başsavcığı Siyasi Büro'ya ileteceğim.
Genel Başkan Vekili olarak Taner Özgür'ü daha önce atamış ve paylaşmıştım.
Bugüne kadar emeği geçen herkese teşekkürlerimi ve şükranlarımı sunuyorum.
Tevfik Diker olarak her platformda vatan borcu ödemeye devam edeceğimi kamuoyunun bilmesini isterim.
Allah yar ve yardımcımız olsun.
Saygılarımla.
Tevfik DİKER


Özel NOT: İstifamı Partililer ve bazı önemli dostlar kabul etmediler.
Göreve devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder